دوره شهید همدانی با محوریت توانمندسازی مدیران سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۵۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمانشاه ، در این دوره برنامه های تدوین شده سال جاری معرفی و در خصوص شیوه ی اجرا هریک از انها نکات لازم ذکر گردید.
️توجه به برنامه های شاخص اعم از طرح عمران روستا ، خدمات رسانی گروههای جهادی ، حل مسائل زیر بنایی با محوریت کارگروه های تخصصی ۷ گانه ، انجمن مهندسین خیر از مهمترین مسائلی بود که در این دوره تشریح گردید.
️اجرای رزمایش جهادگران فاطمی نیز مورد تاکید قرار گرفت و بر تداوم کمک های مومنانه ویژه کارگران ساختمانی و مناطق کم برخودار اشاره گردید. ️پاسخ به سئوالات مدیران کانونها نیز بخشی دیگر از عناوینی بود که در این دوره بدان پرداخته شد.️اجرای برنامه‌های های مختلف علمی ، آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، تخصصی ، جهادی ، تربیتی ، معرفتی و بصیرتی و گرامیداشت ایام و مناسبت ها نیز مورد تاکید قرار گرفت و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی و چگونگی نقش آفرینی مهندسین بسیجی در این عرصه نیز مطرح و بررسی شد. ️جذب ، آموزش ، سازماندهی و بکارگیری مهندسین در عرصه ها و مجموعه های نقش آفرین و سامانه ناب و همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان و متخصصین بسیحی در اجرای کمی و کیفی برنامه‌ها نیز مورد توجه حاضرین در این دوره قرار گرفت.

ارسال نظرات