خبرهای داغ:
بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا و دهه کرامت، برنامه‌های محوری ورود خدام و پرچم متبرک حرم مطهررضوی با حضور بانوان کارمند،خادمان حرم در حسینه فاطمیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۰۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

 

سرهنگ احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان، علی بن موسی الرضا (ع) گفت: مقام و جایگاه امام رضا(ع) همیشه در نزد مسلمان بخصوص عاشقانش بسیار بالاست و حوزه مقاومت بسیج کارمندی با اهمیت این موضوع در راستای ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین کارمندان ادارات خود اقدام به برگزاری این جشن با همکاری امور بانوان بسیج کارمندی کرد که با استقبال بانوان کارمند روبرو شد.

وی در ادامه افزود:برپایی جشن و شادی برای ولادت این امام همام در راستای آشنایی بیشتر با کرامات و فضایل ائمه و ترویج فرهنگ دینی برگزار شد که استقبال گسترده بانوان نشان داد کارمندان ولایی شهرستان به اهل بیت عصمت و طهارت عشق و ارادت دارند.

محسن کایدیان پور فرمانده حوزه بسیج کارمندی نیز بیان کرد: خدام بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در این مراسم از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی رونمایی کردند؛قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام توسط مداحان شور معنوی ویژه ای به این محفل بخشیده بود و قرائت قرآن، سخنرانی،خطابه خوانی،مدیحه سرائی،سرود سلام فرمانده از دیگر برنامه های فرهنگی در این مراسم بود.

جشن میلاد امام رضا (ع) ویژه بانوان کارمند شهرستان آبادان با حضور خدام رضوی

 

جشن میلاد امام رضا (ع) ویژه بانوان کارمند شهرستان آبادان با حضور خدام رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها