خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: دشمن به دنبال سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقیقت جمهوری اسلامی است که به فرمایش مقام معظم رهبری راهکار مقابله با آن روشنگری و جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۱۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

حجت‌الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در جمع بسیجیان حاضر در دوره آموزش و توانمندسازی عرصه جهاد و سازندگی اظهار کرد: انسان یک موجود اجتماعی است که در میان هم نوعان خود زندگی می‌کند، دین مبین اسلام دین مهر و محبت است و انسان‌ها را دعوت به کمک به سایرین و نوع دوستی و رفع حاجات مردم می‌کند.

وی با اشاره به سخن امام حسین( ع) ادامه داد: از نعمت‌های خدا این است که مردم، حوائج خود را پیش شما می‌آورند ودستشان را سمت شما دراز می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: قرآن کریم از این نوع کمک کردن به همدیگر ازواژه «محسنین» نامبرده است بنابراین همه باید نعمت خدمتگزارى و توان خدمتگزارى را قدر دانسته و آن را هدیه الهی بدانیم.

وی افزود: این روزها و سال‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری، دشمن به دنبال سیاه‌نمایی عملکرد جمهوری اسلامی است چراکه در جنگ‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و... از ایران اسلامی شکست خورده و روز به روز در حال افول است بنابراین دنبال سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقیقت جمهوری اسلامی است که به فرمایش مقام معظم رهبری راهکار مقابله با آن روشنگری و جهاد تبیین است.

گودرزی تله جردی ادامه داد: اگر آمارها و شاخص‌های قبل و بعد انقلاب را نگاه کنیم به وضوح دستاوردهای نظام به ویژه در مورد عمران و آبادانی دیده می‌شود، این هم به برکت نظام اسلامی و زحمات شما در بسیج سازندگی است .

وی در پایان از همه جهادگران فعال که به نوعی  در عرصه عمران و آبادانی  مشغول  خدمت‌گزاری هستند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات