در آستانه شصتمین سالگرد قیام 15 خرداد ورامین؛

رادیو خرداد موج همدلی در ورامین شروع به کار کرد

در آستانه شصتمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد سال 1342، رادیو خرداد موج همدلی با شعار یک ایران، یک خرداد، یک ورامین راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۲۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با شصتمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد ورامین، رادیو خرداد موج همدلی با شعار یک ایران، یک خرداد، یک ورامین راه اندازی شد.

در این برنامه 35 نفر از هنرمندان، ورزشکاران، فرهیختگان، شاعران، نویسندگان، گروه های سرود به اجرای برنامه پرداختند و مسئولان شهرستان ورامین نیز ظرفیت های منطقه و تلاش های صورت گرفته برای گسترش خدمت رسانی به مردم این دیار را بازگو کردند.

میثم تفرشی مدیر برگزاری برنامه رادیو خرداد در این زمینه اظهار داشت: برای دومین سال متوالی، رادیو خرداد موج همدلی در ورامین راه اندازی شد که خوشبختانه با استقبال مردم و مسئولان و نخبگان شهرستان مواجه شده است.

وی افزود: امسال با هماهنگی های صورت گرفته توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد 15 خرداد شهرستان ورامین، این برنامه به صورت مستقیم از رادیو تهران پخش شد.

تفرشی ادامه داد: هدف از راه اندازی رادیو خرداد، نشان دادن توانمندی و ظرفیت های شهرستان ورامین در بخش های مختلف است تا شهروندان ورامینی بدانند که این منطقه دارای چه پتانسیل و ظرفیتی در حوزه های مختلف می باشد.

ارسال نظرات