خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

قتل در اسدآباد، دستگیری در پاکدشت

همدان_فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتل اختلافات ملکی که اواخر ماه گذشته موفق به فرار از صحنه قتل شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۴۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

قتل در اسدآباد، دستگیری در پاکدشت

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از دستگیری قاتل اختلافات ملکی که اواخر ماه گذشته موفق به فرار از صحنه قتل شده بود، خبر داد و اظهار کرد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

وی افزود: در پی وقوع یک فقره اختلاف ملکی منجر به نزاع و قتل در یکی از روستا‌های اسدآباد در ماه گذشته و اعلام آن به مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: باتوجه به اینکه نزاع درمحل اراضی مورد منازعه رخداده بود و طرفین نیز دارای نسبت خویشاوندی بودند، احدی از آنان دیگری را که پیرمردی ۶۳ ساله بود با سلاح گرم مجروح و قبل از رسیدن ماموران از محل فرار کرده بود.

وی ادامه داد: با حضور ماموران وعوامل امدادی در محل مشاهده شد متاسفانه نامبرده فوت و پسرش نیز مجروح شده است.

یاری با اشاره به حفظ صحنه قتل و انتقال مجروح به بیمارستان گفت: با حضور بازپرسی اقدامات قانونی و قضایی لازم انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم که شهرستان پاکدشت بود شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به اسدآباد منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات