مراسم شهید «آبروی محله» یادبود شهید غلامحسین محمدی اولین شهید روستای شورکی به همت پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ،مراسم شهید «آبروی محله» یادبود شهید غلامحسین محمدی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)و جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم روستا برگزار شد.

دراین برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین بحرانی رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شورکی گفت:انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شورکی در ادامه افزود:امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

در ادامه راوی دفاع مقدس کامران چشم آلوس به بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس پرداخت وگفت:بزرگداشت و یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است. ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

چشم آلوس در ادامه افزود:از این روستا تعدادی رزمنده به شهادت رسیدند. چه عاملی باعث شد که مادری که حاضر نیست زخم کوچکی را در فرزندش مشاهده کند او را برای رفتن به جبهه‌ای صدها کیلومتر دورتر بدرقه کند. شهدا اهداف والایی داشتند که پس از ۴۰ سال هنوز خون آنها مثل خون امام حسین (ع) می‌جوشد و زنده است و انگار همین امروز به شهادت رسیده‌اند و هنوز مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا حضور پر شوری دارند.

این راوی دفاع مقدس درپایان مراسم گفت: دشمن با تبلیغات سوء، حقایق دین اسلام را پنهان و از هر ترفندی برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کند. امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم تبلیغات گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی تدارک دیده است.

در انتهای این یادواره از خانواده معظم شهید غلامحسین محمدی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات