خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۱۶۹۶۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، افتتاح کارگاه تولید پوشاک و آموزشگاه طراحی دوخت توسط بسیجیان بجنوردیآموزشگاه طراحی دوخت مهر و ماه در رشته های مختلف و با هدف توانمند سازی زنان بسیجی سرپرست خانواده و همچنین کارگاه تولید پوشاک و ملزومات عفیفانه با حضور ریحانی فرمانده ناحیه بسیج بجنورد و دارابی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان افتتاح شد.


این کارگاه آموزشی با همت حوزه بسیج حضرت رقیه«س» و پایگاه بسیج منتظران ظهور راه اندازی شده است.

مسئول کارگاه تولیدی آموزشی مهروماه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج بجنورد خاطرنشان کرد: تاسیس آموزشگاه طراحی دوخت مهر و ماه در رشته های مختلف نازک دوزی، زخیم دوزی، لباس کودک، لباس مجلسی، مانتو دوزی و ... فعالیت می کند که هدف از تاسیس این مجموعه آموزش به بانوان و توانمند سازی اقشار مختلف به ویژه زنان بسیجی سرپرست خانواده و نیازمند و همچنین تلاش در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و رشد تولید و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری(مدظله) بوده است.

خواهر بسیجی خانم مقیمی در ادامه افزود: کارگاه تولید پوشاک و ملزومات عفیفانه در استان به منظور بی نیاز شدن استان از وارد کردن پوشاک عفیفانه از نقاط دیگر کشور و همچنین تولید انواع چادر مشکی و رنگی، ساق دست ،روسری ها، مانتو ها و لباسهای پوشیده و شیک که نیاز بانوان مسلمان ایرانی است راه اندازی شده است.

مسئول کارگاه تولیدی و آموزشی مهر و ماه در ادامه گفت:با توفیق خداوند آموزش و اعطای مدرک به ۲۴ نفر در هر سه ماه و بکارگیری حداقل ده نفر از خیاطان و آموزش دیده های آموزشگاه برای تولیدات عفاف و حجاب و تعدادی هم به صورت غیر مستقیم در منازل با امکانات خود در این کارگاه مشغول به کار می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها