مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا آماده کمک به رفع موانع تولید در صنایع مازندران است

ساری- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به پیشران بودن بسیج در رشد و توسعه اقتصادی استان و کشورگفت: این سازمان جهت رفع مشکلات و مانع‌زدایی‌ها برای دیگر صنایع آماده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۰۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا آماده کمک به رفع موانع تولید در صنایع مازندران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  با نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران دیدار کرد.

حسینیان در این دیدار با اشاره به پیشران بودن بسیج در رشد و توسعه اقتصادی استان و کشورگفت: این سازمان جهت رفع مشکلات و مانع‌زدایی‌ها برای دیگر صنایع آماده است.

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا افزود:اداره صمت به عنوان متولی حوزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان که نقش کلیدی در توسعه پایدار در همه زمینه‌ها دارد، قطعاً با شروع مدیریت جدید، منشا خیر و برکت در استان و کشور خواهد بود .

حسینیان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران این آمادگی را دارد تا با مشارکت در این حوزه، تعامل و همکاری داشته باشد و در راستای هم‌افزایی و توسعه استان گام‌های موثری بردارد.

نادعلی کهنسال مدیرکل صمت استان مازندران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مسئول سازمان بسيج کارگران و کارخانجات استان مازندران و هیات همراه، ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری همه‌جانبه بتوان برای توسعه صنایع در جهت رفاه مردم و پایداری صنعت تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار