خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علی جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند از استقبال پرشور مردم این شهرستان از خادمین حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۲۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گتوند؛ علی جعفری ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام هشتم با حضور خدام حرم مطهر رضوی فضای این شهرستان آکنده از ذکر و یاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام ) شد.

 

او اظهار داشت: در ابتدای حضور خدام در گتوند مردم ولایتمدار این شهرستان با چشمانی اشک بار با قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام ) در جوار شهدای گمنام از خدام استقبال نمودند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند تصریح کرد: خدام حرم مطهر رضوی در ادامه با حضور در بیمارستان کارون گتوند،بیماران و کادر درمان و سپس مردم شهرها و روستاهای اطراف پرچم مقدس حرم رضوی را بوسه زدند و با توسل به آن امام همام فضای شهر را معطر نمودند.

 

جعفری یادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در مرکز توانبخشی صداقت از دیگر برنامه های حضور خادمین حرم مطهر رضوی در شهرستان گتوند بود

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند افزود: این برنامه فرهنگی معنوی با شکوه زائدالوصفی برگزار گردید و این نشان از هویت دینی و دینداری و ارادت مردم این دیار به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام ) است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها