خبرهای داغ:

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان به همراه بسیجیان حوزه کارمندی با جانباز دفاع مقدس

همزمان با ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت بسیجیان حوزه کارمندی به همراه فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان با حاج محمد بدری جانباز دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

سرهنگ احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است.

 

وی ادامه داد: جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند و این دیدارها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس و ماندن در مسیر شهدا و جانبازان است.

 

احمدی بیان کرد: همه ما و جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون هستیم و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگ‌ترین درس برای ما است و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین نیک زاد نماینده ولی فقیه در این دیدارها طی سخنانی جانبازان صبور را گنجینه‌های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: ثبت و نشر خاطرات جانبازان از دوران دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است.

محسن کایدیان پور فرمانده حوزه بسیج کارمندی نیز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

 

وی بیان داشت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دیدوبازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها