خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

قیام 15 خرداد رویداد مهم جهان اسلام/ برگزاری 150 عنوان برنامه به مناسبت 14 خرداد

تبریز- تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با گرامیداشت قیام 15 خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از قیام 15 خرداد سال 1342 به عنوان رویداد مهم جهان اسلام یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۴۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام میکائیل اسکندری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد در استان و 18 کمیته در این خصوص، گفت: 150 عنوان برنامه همزمان با این دو روز در شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی برگزاری بزرگداشت شهدای 15 خرداد و ارتحال امام را در مسجد مقبره تبریز از محوری ترین برنامه ها عنوان و بیان کرد: این آیین بزرگداشت پیش از ظهر روز شنبه 13 خرداد از ساعت 10:30 تا 12 با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، کسبه بازار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری برگزاری آیین بزرگداشت امام راحل در اداره آموزش و پرورش با محوریت گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه ها و ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی، شب شعر و خاطره گویی را از دیگر برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد برشمرد.

وی با بیان اینکه در همه برنامه ها به نقش مردم به عنوان محور تاکید شده است، از اعزام سه هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی به حرم امام راحل خبر داد و افزود: این کاروان عصر روز 13 خرداد از تبریز به سمت تهران حرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام اسکندری اضافه کرد: همچنین دو هفته پیش کاروان پیاده حرم امام راحل از تبریز حرکت کرده و در طول مسیر در شهرها و روستاهای بسیاری توقف و برنامه هایی در راستای جهاد تبیین برگزار می کنند.

وی اعزام کاروان جانبازان بصیر با دوچرخه را از به حرم امام راحل از دیگر کاروان اعزامی در این راستا خواند و گفت: این کاروان نیز از دو روز پیش راهی حرم امام خمینی(ره) شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار