خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در نخستین رویداد فرصت های شغلی دانش بنیان؛
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: یکی از ضرورت های حوزه صنعت رسوخ دادن فن آوری است چراکه این امر به پایدارسازی جریان تولید و اشتغال کمک می کند.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۱۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، رضا صفاری در نخستین رویداد فرصت های شغلی دانش بنیان که در سالن اجتماعت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) به سمت مولدسازی حرکت کرده است.

 

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز براساس سیاست های خود از صنایع دانش بنیان و روزآمد حمایت می کند تا فرایند تولید اقتصادی تر شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی در استان قزوین داریم برای تأسیس واحدهای صنعتی دو هزار و ۵۰ قرارداد واگذاری امضاء شده است.

 

وی افزود: از این میان ۹۵۰ قرارداد به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال و تولید به همین میزان فراهم شده است ولی آنچه ضرورت دارد توجه به تولید با محوریت دانش است.

 

صفاری عنوان کرد: یکی از ضرورت های حوزه صنعت رسوخ دادن فن آوری است چراکه این امر به پایدارسازی جریان تولید و اشتغال کمک می کند در غیر این صورت اگر تولید با تکنولوژی قدیمی وجود داشته باشد بعد از مدت کوتاهی، با کاهش صرفه اقتصادی جریان تولید متوقف می شود.

 

وی یادآورشد: شرکت شهرک های صنعتی در این زمینه توجه دارد و بر لزوم تولید مبتنی بر دانش به خصوص تولیدات دانش بنیان تأکید دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها