معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

امام خمینی (ره) به ایران و ایرانی عزت بخشید/ مقاومت و استکبارستیزی گفتمان مهم انقلاب اسلامی است

ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه امروز نام انقلاب اسلامی در همه جای جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده است، افزود: امام بزرگوار با اندیشه و حکمت الهی به ایران و ایرانی عزت بخشید.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۲۴
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

خبر

خبرگزاری بسیج، سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج  در ساری با گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بی‌نظیر در دوران معاصر توانسته معادلات اندیشمندان و سیاسیون معاصر را برهم بزند، گفت:انقلاب برگرفته از اندیشه ناب حضرت امام بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه امروز  نام انقلاب اسلامی در همه جای جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده است، افزود: امام بزرگوار با اندیشه و حکمت الهی در دنیایی که در تسلط استکبار بود انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده به پیروزی رساند و به اسلام اعتلا و به ایران و ایرانی عزت بخشید.

سرهنگ مجیدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، مقاومت و استکبارستیزی را در جهان مطرح کرد و به مقاومت یک مفهوم دیگری بخشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان  با اشاره به اینکه  استان مازندران قریب به چهار سال بخاطر همزمانی با ماه محرم و پس از آن شیوع کرونا اعزام سازمان یافته به مرقد امام را نداشت، گفت: به فضل الهی در سال جاری امسال مقرر شد به تبعیت از مرکزیت و سایر استان‌ها و کشور این اعزام را داشته باشیم.

به گفته سرهنگ مجیدی از ۲۲ شهرستان و  ۱۰ هزار نفر از عاشقان امام راحل به مرقد مطهر اعزام و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در استان مازندران برنامه‌هایی پیش بینی شده است، یادآور شد: با هدف آشنایی جوانان با آرمان‌های امام راحل و رهنمود رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین، ابعاد شخصیتی امام و آرمان‌های امام را تبیین کنیم و در همه شهرستان‌ها با حضور مردم برنامه متمرکز خواهیم داشت.

سرهنگ مجیدی اضافه کرد:برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تبیینی با موضوع آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار