دفاع مقدس نقطه اقتدار ایران اسلامی است

حجت الاسلام محمود زاده گفت: دفاع مقدس نقطه اقتدار ایران اسلامی است چرا که رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی عراق که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود ایستادند و اجازه ندادند دشمن به خاک میهن اسلامی تجاوز کند.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۴۹
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، نشست جهاد تبیین در گام دوم انقلاب با حضور کارمندان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کربلا هلال احمر شهرستان ایرانشهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده رئیس سازمان تبلیغات شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان ایرانشهر گفت: سالروز آزادی خرمشهر عزیز آغازگر تحولات کلیدی و گام برداشتن ملت ایران در مسیر توانمندی و خودکفایی است.

محمودزاده افزود: ملت ایران با تکیه بر اراده و قدرت الهی توانست در برابر دشمنان پیروز و سربلند بیرون بیاید و به کار بردن جمله کلیدی حضرت امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشانه‌ای بارز در اراده الهی دارد که در فتح خرمشهر نمود پیدا کرد.

وی بیان کرد: امروز برای آزادی خرمشهرهای پیش رو تبیین جمله راهبردی امام (ره) در مورد فتح خرمشهر یک ضرورت است و باید این نگرش توجه به قدرت خداوند مد نظر باشد.

مهرالله محمودزاده با بیان اینکه هدف دشمنان در تهاجم به خاک ایران اسلامی مقابله با اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) بود، گفت: علیرغم کمک‌های همه جانبه و فراوان استکبار جهانی، اراده مردم در برابر دشمنان در دفاع مقدس پیروز شد.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس این است که دفاع پیروزمندانه و افتخار آمیز ملت ایران دفاع مقدس موجب شد تا انقلاب اسلامی به جهانیان معرفی شود و فتح خرمشهر از آن جهت برای ما ارزشمند قلمداد می‌شود که توانستیم از ارزش‌ها و خاک وطن صیانت کنیم.

محمودزاده رئیس اداره سازمان تبلیغات شهرستان ایرانشهر تأکید کرد: دفاع مقدس نقطه اقتدار ایران اسلامی است چرا که رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی عراق که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود ایستادند و اجازه ندادند دشمن به خاک میهن اسلامی تجاوز کند.

ارسال نظرات