خبرهای داغ:

مدیریت جهادی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است

راوی دفاع مقدس  گفت: بازگشت به مدیریت جهادی راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۶۴
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسین الله کرم از فرماندهان و راویان دفاع مقدس در جمع کارکنان رسمی و وظیفه تیپ ۱۲ اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) جایگاه، پست و درجه باید در راستای ساده زیستی باشد.

وی افزود: از شاخص‌های مهم و برجسته پاسداری، ضد فساد بودن، ساده زیستی، اهل مشورت بودن و برخورد مناسب با بالادست و پایین‌دست است که همواره این موارد باید مدنظر قرار بگیرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه ضمن اشاره به مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس گفت: در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی، فرماندهان و مدیران ما که اکثراً از جوانان دلیر این مرز و بوم بودند، با مدیریت جهادی که با ولایت مداری و ساده زیستی آغشته شده بود توانستند جنگ را به سرمنزل مقصود برسانند و پیروز شوند؛ بنابراین امروز هم تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات کشور بازگشت به مدیریت جهادی و اطاعت از رهبری است.

سردار الله کرم در ادامه به اهمیت و چرایی مطالعه دفاع مقدس پرداخت و گفت: در طول ۶۰۰ سال گذشته ایران به طور میانگین هر ۲۵ سال یک‌بار درگیر جنگ شده است، از جنگ با عثمانی گرفته تا جنگ با رژیم بعث عراق و اخیراً داعش و گروهک‌های تروریستی، که اکثر این جنگ‌ها هم در جبهه غربی کشور رخ داده است. و دلیل آن هم موقعیت استراتژیک، وجود منابع نفت و گاز، مرز و شاهراه ارتباطی آسیای شرقی و میانه با اروپا و کشورهای جهان است. و امروز به همین دلایل ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی و مرکز یک چهار راه اتصال در یک کریدور جنوب به شمال و شرق به غرب است که می‌تواند نقطه یک تحول اساسی و جهش و پیشرفت کشور باشد.

سردار الله کرم در پایان گفت: دفاع مقدس همواره باید مرور و مورد برسی قرار بگیرد. چرا که ما در اثر دفاع مقدس به بازدارندگی پایدار رسیدیم و از آن عبور کردیم و امروز در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی هستیم جایگاهی که امروز دنیا به آن اذعان دارد. لذا در این راه استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس برای آینده انکارناپذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها