خبرهای داغ:

کمک های جهادی در میلاد امام مهربانی ها به دست محرومان اندیکا رسید

فرمانده گردان نصر لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر عج خوزستان در اندیکا از توزیع کمک های مومنانه در این شهرستان بمناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

سرگرد پاسدار میثم بلدی در گفتگو با خبرنگار بسیج اندیکا بیان کرد: در این رزمایش بیش از ۱۴۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه کرامت در بین افراد نیازمند شهرستان توسط گردان نصر توزیع شد.

 

فرمانده گردان نصر اندیکا گفت: بسته‌های کمک معیشتی شامل حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی، لپه،عدس،برنج و دیگر اقلام است که ارزش هر بسته ۷۰۰هزار تومان است

 

بلدی یادآوری کرد: خوشبختانه امروز با حضور گسترده جوانان در عرصه عمران و آبادانی کشور، دوره درخشانی از این حضور را به ثمر نشاندند.

وی اظهار کرد: در سال های اخیر جریان جهادی که متولد همین انقلاب اسلامی بود گسترش پیدا کرده و در شهرستان اندیکا این مساله به وضوح قابل مشاهده است. امروز جریان جهادی به نقطه قوت و افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است؛ به گونه ای که بدون تردید در گام دوم انقلاب اسلامی، مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی همین جریان جهادی است.

 

در پایان میثم بلدی گفت: جریان جهادی با نقش آفرینی در چالش های اساسی و رخدادهای مختلف بلایای طبیعی و اخیرا در همه گیری ویروس منحوس کرونا و ... به خوبی توانسته کارآمدی و توانمندی خود را برای همه عیان کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها