خبرهای داغ:

استقبال پرشور مردم از کاروان دوامدادی در بام ایران

کاروان دوامدادی«عاشقان حسینی، زایران خمینی» با استقبال پرشور مردم وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۹۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  کاروان یکهزار نفره دوامدادی«عاشقان حسینی، زایران خمینی» با استقبال پرشور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  در شهرهای فرخشهر، شهرکرد، سامان و بن  در مسیر حرکت به سوی مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب روبرو شد.

فرمانده کاروان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک میلاد امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام گفت: امسال برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سال ارتحال حضرت امام(ره) ، کاروان دوامدادی«عاشقان حسینی، زایران خمینی» برای بیست و پنجمین سال حرکت خود را آغاز کرده است.

سرهنگ پاسدار سیدمصطفی طباطبایی افزود: این کاروان از روز گذشته حرکت خود را از گلستان شهدای اصفهان آغاز کرده و با عبور از درچه، فلاورجان، زرین شهر،  برای سومین بار خدمت مردم قهرمان استان چهارمحال و بختیاری در شهرهای فرخشهر، شهرکرد، سامان و بن رسیده است.

وی ادامه داد: این کاروان متشکل از یکهزار نفر از دانشجویان و فراگیران دانشگاه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و بسیجیان و عزیزانی از سراسر کشور می باشد که برای اولین بار دانشجویانی از دانشگاه فراجا نیز در کاروان حضور دارند.

این مقام مسئول، با اشاره به برنامه های فرهنگی متعدد برای شرکت کنندگان در این کاروان دو امدادی،‌گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، گلباران و عطرافشانی بیش از 75 گلزار شهدا  در مسیر و نذر 114 ختم قرآن و 14میلیون صلوات برای سلامتی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)‌و مقام معظم رهبری از برنامه های این کاروان است .

طباطبایی تصریح کرد: در روز 14 خرداد پس از استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، در کنار امت حزب الله عهد پیمان می بندیم ،  در این راه روشنی که انتخاب کرده ایم، استوار و ثابت قدم خواهیم بود.

گفتنی است؛ دیدار با 40 خانواده شهید و جانباز در مسیر حرکت این کاروان از استان چهارمحال و بختیاری  پیش بینی شده است.

ارسال نظرات