خبرهای داغ:
استاندار همدان:

جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء در حال تکامل است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه به برکت خون شهداء، جمهوری اسلامی در حال تکامل است، گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء، در عرصه بین‌الملل از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۰۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در اولین یادواره شهدای جمعیت هلال‌احمر استان همدان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۶ شهید این جمعیت، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از معدود ارگان‌هایی است که در همه صحنه‌ها و اتفاقات از شیوع کرونا تا بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، حضور فعال دارد.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهداء، جمهوری اسلامی در حال تکامل است، افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء، در عرصه بین‌الملل از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است.

استاندار همدان عنوان کرد: شهدای ما که برای حفظ این سرزمین و اعتقادات‌شان جان‌ خود را فدا کردند، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی و ثروت عظیم مردم ایران هستند.

وی با بیان اینکه امدادگران همیشه با جان و دل خدمتگزار مردم بوده‌اند، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس امکانات صوتی و تصویری کمی وجود داشت و تصاویر بجا مانده از آن دوران، قطره‌ای از اقیانوس ایثار و جانفشانی شهداء و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

قاسمی فرزاد گفت: برگزاری یادواره‌ها و دومین کنگره ٨ هزار شهید استان همدان کمترین وظیفه ما در قبال شهدا است و باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه رواج دهیم.

وی تصریح کرد: به خواهران و برادران هلال‌احمر که به نیت کمک‌رسانی به هم‌نوع جانشان را به خطر می‌اندازند، افتخار می‌کنیم؛ به امثال دکتر غروی و اعضای جمعیت هلال‌احمر که از دهه چهل تاکنون لباس مقدس این جمعیت را به تن دارند و درحال خدمت صادقانه به مردم هستند، خداقوت و دست مریزاد می‌گوییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات