خبرهای داغ:
بمناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع)؛

مسابقات فوتسال جام مقاومت در بین بسیجیان بخش مرکزی میانه آغاز شد

تبریز- یکی از مسئولان سپاه میانه در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال جام مقاومت گفت: حفظ سلامتی و نشاط جوانان بسیج جزو اولویت های مسابقات ورزشی است.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۲۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از مسئولان سپاه میانه در جمع ورزشکاران بسیجی، تقویت روحیه و ایجاد نشاط و سلامتی در بین جوانان و نوجوانان بسیجیان را از اهداف اصلی این رقابت ها ذکر کرد.

   قربان امینی اظهار داشت: توجه به ورزش در تمامی اقشار، جزو برنامه‌های سپاه است که همه ساله از سوی تربیت بدنی با همکاری بخش‌های مختلف، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات جام مقاومت به همت حوزه شهید هاشمی نژاد در بین تیم های بسیج بخش مرکزی اجرا می شود، افزود: در این دور از مسابقات،11 تیم از پایگاه های تابعه، رقابت کرده و در پایان، تیم های برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

امینی با تاکید بر اینکه بسیج یک نیروی جاری و بی‌نهایت است و امروزه در همه عرصه‌ها فعالیتی چشمگیر و تاثیرگذار دارد، اضافه کرد: بسیجیان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و بصیرتی و در هر عرصه‌ای دیگر، حرف تازه برای گفتن و عمل به آن دارند.

    آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال «جام مقاومت» همزمان با سالروز ولادت امام رضا علیه السلام و با حضور جمعی از مسئولین و پیشکسوتان بسیج در سالن ورزشی بسیج سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار