جشن میلاد امام رضا (ع) در محله اسلامی سرخه برگزار شد

رئیس هیت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی جشن میلاد امام رضا (ع) همراه با برنامه های شاد و جذاب و ایستگاه نقاشی در این مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۳۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به ‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) مراسم گرامیداشت دهه کرامت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدحسن جلال رئیس هیت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه بزرگداشت دهه کرامت ویژه خواهران به همت هیئت خواهران حضرت ام‌البنین (س) در این مسجد برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی همراه با مسابقه و اهدای جوایز و برنامه های متنوع دیگر اجرا شد.

رئیس هیت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین ویژه برنامه جشن ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دلارام و با نوای محمد تقی اسلامی همراه با مسابقه و اهدای جوایز به کودکان حاضر در جشن همراه با ایستگاه نقاشی برپا شد.

 جلال یادآور شد: برگزاری حلقه صالحین قرآنی در مسجد ولی عصر (عج) و حلقه صالحین شهید محمد تقی فیض‌‌ از دیگر برنامه های اجرایی با استقبال پرشور بسیجیان بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار