جشن میلاد دهه کرامت در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی جشن میلاد دهه کرامت با حضور خدام رضوی در مسجد جمعه در این محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) کمک های مومنانه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه انجام شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن بزرگداشت دهه کرامت و اعیاد آن در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تدوام رزمایش مواسات در این محله اظهار کرد: کمک های مومنانه با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و آبرومند در قالب طرح های مختلف با یاری جهادگران بسیجی و خیرین اجرا می شود.

او افزود: در این مرحله نیز همزمان با ولادت امام رضا (ع) با یاری یکی از خیرین و به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی اساباب بازی به پنج کودک نیازمند در محله با هدف شاد کردن دل های کودکان اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: جشن میلاد دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در مسجد.و پایگاه همراه با برنامه های متنوع برگزار، سخنرانی، مولودی خوانی، پرچم گردانی و توزیع نمک تبرک حرم امام رضا (ع) از دیگر بخش های این برنامه بود.

اسیری یادآور شد: همچنین تهیه و توزیع شربت و شیرینی برای مدعوین و خادمان رضوی به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه انجام شد.

او اضافه کرد: این مراسم با اجرای سرود میلاد حضرت معصومه (س) از گروه سرود بنت الهدی از حلقه شهید محمد رضا غلام در مدرسه دخترانه شهید حسن حسنان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: کاشت گل و گیاه برای مسجد جمعه در این محله به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار