خاطرات دفاع مقدس باید به نسل امروز منتقل شود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: دیدارهای هفتگی از رزمندگان با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های مردان عرصه جهاد و شهادت و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز انام می شود.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۵۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت و در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، در این هفته با علی شرفیه، عبدالرضا ناظری پور و ابراهیم ناظریه از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه انجام شد.

در این دیدار ادهم ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و با اشاره به اینکه این دیدارهای هفتگی نزدیک به دو سال است که به صورت مداوم، بدون وقفه و به صورت هفتگی در حال اجرا است، اظهار کرد: هدف از این دیدارها قدردانی از زحمات و مجاهدت های کسانی است که در طول دوران دفاع مقدس و در بهترین دوران عمر خویش، جوانی خود با هدف دفاع از میهن و کشور به فرموده رهبر معظم انقلاب امام راحل حضور یافتند.

او افزود: و این رزمندگان در جهت دفاع از کشور و ناموس خود اقدام کردند. ما نیز با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های شما در آن عرصه و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز در اینجا حضور یافته ایم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه یادآور شد: آنچه در این فیلم ثبت و ضبط می شود جهت آشنایی آیندگان با خاطرات دوران دفاع مقدس و آگاهی نسبت به اقدامات نسل دیروز ما برای این انقلاب انجام می گیرد. لذا تکریم از جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و خانواده شهدا همیشه برای ما فرض بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار