مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

جمهوری اسلامی ایران پرچم حاکمیت اسلام را در دنیای مادی به اهتزاز درآورده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: کشوری مثل ایران است که علم و پرچم اسلام را جلو می‌برد.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۳۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله در جشن ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ساوه گفت: زیبایی اهل عقل به زیبایی ایمانشان است و زیبایی ایمان به زیبایی عمل و زیبایی عمل به اخلاص است؛ زیبایی اخلاص به زیبایی ذکر شان و همچنین زیبایی ذکر به زیبایی صلوات بر محمد و آل محمد است.
وی با اشاره به معنی "کرامت" افزود: کرامت، عظمت و شخصیت است، خداوند کرامت ذاتی به انسان بخشید و این کرامت به پیامبر و اهل بیت علیهم السلام رسیده است.
حجت‌الاسلام عبدی در معنی دیگر کرامت گفت: کرامتِ دیگر اکتسابی است و هیچ مکتبی جز اسلام این کرامت را ندارد و اهل بیت(ع) اثر مغناطیسی و جذب دارند ولی باید تلاش و جوشش داشت.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: برای رسیدن به فضل الهی باید مؤمن و پایدار باشید؛ و این فضل و پاداشی است که به اهل ایمان می‌دهند، شرط دوم رسیدن به فضل تقوا، و شرط سوم دعا و درخواست از خداوند و شرط آخر اطاعت و مطیع محض است و به این ترتیب مورد عنایت خاص خداوند و اهل بیت علیهم السلام قرار می‌گیرد و جایگاه اینان در ردیفی قرار می‌گیرد که خداوند به آنها نعمت داده است و چه بهتر که رفیق شهدا و صادقان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: فرق است بین رسول و امام و آن اینکه مقام امام از رسالت بالاتر است، امام یعنی اجرای رسالت پیامبران و دنیای مردم را به رستگاری ابدی می‌رساند و فقط کشوری مثل ایران است که علم و پرچم اسلام را جلو می‌برد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار