خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

حضرت معصومه(س) مفسر قرآن بود/باید با جهاد تبیین جوابگوی شبهات جوانان باشید

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) پس از کسب علم و معرفت؛ به تبیین آموزه های دین بین بانوان عصر خویش پرداختند.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۰۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

حضرت معصومه(س) مفسر قرآن بود/باید با جهاد تبیین جوابگوی شبهات جوانان باشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در نشست صمیمی با شورای حوزه عفاف سپاه گمیشان ضمن عرض تبریک دهه کرامت گفت: حضرت فاطمه معصومه(س ) با بهره گیری از آیات و روایات الهی به درجه ای از علم دست یافتند که توانایی تفسیر قرآن کریم را داشتند.

وی افزود: حضرت معصومه (س)از دیدگاه همه شخصیت های علمی مسلمان چه شیعه و چه سنی شناخته شده بودند. آن بانوی گرانقدر صاحب علم و معرفت بودند و این علم و معرفت را از ائمه و پدر بزرگوار خود کسب نمودند.

ایمانی اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) پس از کسب علم و معرفت؛ به تبیین آموزه های دین بین بانوان عصر خویش پرداختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا خاطرنشان کرد: شما خواهران گرانقدر جزو پیروان بزرگان دین هستید و می بایست در جامعه کرسی تدریس داشته باشید و جهاد تبیین را که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند را جامع عمل بپوشانید.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز ما می بایست جهاد تبیبن داشته باشیم تا در محیط زندگی ما ناهنجاری های که مشاهده می شود باید با استفاده از ظرفیت های خود به تبین مسائل بصیرتی و اعتقادی بپردازیم و پاسخگوی شبهات نسل جوان باشیم .

در انتهای نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا به رسم یادبود هدایایی را به اعضای شورای حوزه عفاف اهدا نمود.

انتهای

پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار