خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی به ایران هویت داد

همدان-فرمانده سپاه تویسرکان گفت:امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی هویت از دست رفته کشور را احیاء و اقتدار را به ملت هدیه کرد وامروز جهان ایران اسلامی را به عنوان یک کشور تعیین کننده در بسیاری از عرصه‌ها می‌داند.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۳۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما حصل اقتدار امام راحل و برگرفته از قیام عاشورا است.

وی گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی هویت از دست رفته کشور را احیاء و اقتدار را به ملت هدیه کرد و امروز جهان ایران اسلامی را به عنوان یک کشور تعیین کننده در بسیاری از عرصه‌ها می‌داند.

 فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امام خمینی (ره) امید را در دل مردم زنده کرد و جوانان این مرز و بوم را به خودباوری و غایت اعتماد به نفس رساند تا با سرعت و جسارت بتوانند اهداف انقلاب را  پیش ببرند.

وی با بیان اینکه استراتژی و راهبرد امام خمینی (ره) دشمنان را از حالت تهاجمی به راهبرد دفاعی کشاند، گفت: ویژگی‌های بارز تفکر و مکتب امام خمینی (ره) موجب شد نظام اسلامی برای کل جهان به الگویی جامع تبدیل شود.

کریمی تأکید کرد: ایستادگی امام (ره) در رویارویی با دشمنان دنیای کفر همه دشمنان را به زانو درآورد و انقلاب اسلامی را در مسیر تمدن اسلامی قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار