خبرهای داغ:
آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه، پیشکسوتان آموزش و پرورش، گروه‌های رتبه دار در جشنواره‌های علمی ،هنری و فرهنگی کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۵۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛باید با برنامه ریزی دقیق این دانش آموزان را زنان و مردانی همطراز شیعه ی واقعیِ اهل بیت مکرم، متخصص و آب دیده در کارگاههای سبک زندگی به خوزستان و کشور هدیه کنیم".

 سید محمد رضا تقوی عضو و دبیر گروه بین المللی خیرین صالحات شریف گفت؛ همزمان با سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه و روز دختر ، همایش تجلیلی با حضور گروه بین المللی خیرین صالحان شریف (جمعی از اساتید و فارݟ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تهران فرهنگیان و حامیان طرحهای زیر ساختی خیر خواهانه در کشور)، با دعوت از پانصد نفر شامل ۱۲۰ دانش آموز ممتاز، ۶۰ خانواده تربیت کننده دانش آموزان ممتاز، ۱۰ معلم شایسته خدمتگزار به دانش آموزان نیازمند، ۳ نفر از پیشکسوتان آموزش و پرورش، گر وههای رتبه دار در جشنوارهای علمی ،هنری و فرهنگی کشور، با حضورحضرت آیت الله شاهرودی رزمنده دوران دفاع مقدس، نماینده و جانباز مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه خرمشهر، ریاست آموزش و پرورش، مدیر آموزش منطقه آزاد اروند در سالن همایش های منطقه آزاد برگزار شد.

 

 نماینده گروه صالحان شریف طی سخنانی درمراسم فوق گفت: تشویق دانش آموزان ممتاز و فرهنگیان شایسته و ارائه دورهای آموزشی سبک زندگی (آموزش علمی و مهارتی که در مدارس انجام نمی شود )را در جهت تربیت نسل فرهیخته در منطقه، از اهداف گروه بین المللی خیرین صالحان شریف بیان نمود.

 ایشان در بخشی از سخنان خود از فرهنگیان و دانشگاهیان و معتمدین منطقه دعوت نمود با حضور فعال و تلاش در ارتقا کیفت آموزش و مهارت های ویژه، نسل آینده را یاری نمایند.

  وی افزود گروه صالحان شریف آمادگی خود را جهت ایجاد مرکز تحقیقات وآموزشهای کاربردی سبک زندگی با هدف ارائه کلیه آموزشهای فراگیر خانواده، قبل از ازدواج تا دوران مختلف زندگی و آموزشهای فوق برنامه کودکان نوجوانان و جوانان منطقه اعلام و از مدیران مسئول درخواست کرد با تخصیص امکانات، زمینه حضور متخصصان و خبرگان صنعت و اقتصاد و دانشهای اجتماعی را در منطقه فراهم آورند.

 

سیدمحمدرضا تقوی در پایان افزود؛ فرصت سازی برای تشویق فرزندان و خانواده ها در منطقه بسیار ارزشمند شمرده می شود لذا از کلیه مسئولین منطقه ای حمایت کننده این مراسم قدردانی می شود.

 

 در این مراسم به کلیه مدعوین ممتاز هدیه ولوح تقدیر اعطا شد.

 شوق و شادی نوجوانان و جوانان و والدین در زمان حضور در جایگاه تقدیر و تشویق شایستگان وصف ناپذیر و ان شاءالله مراسم فوق باب فتحی جهت معرفی توانمندیهای منطقه باشد.

"خرمشهر و جزیره مینو بهمراه روستاهای تابعه دو هزار دانش آموز تیز هوش با استعدادهای سرشار جوانه های پربرکت و معطر به ادب و دانش دارد.

آیین تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری  خرمشهر

آیین تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری  خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها