خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج؛

رزمنده ی دیروز، امروز در میدان «محرومیت زدایی» جهاد می کند

عبدالرضا شوشتری، جانباز ۷۰ درصد اهل شهر ترکالکی شهرستان گتوند، جهت خدمت بی منت و تحقق رونق تولید با راه اندازی گروه خیریه و حمایت از ۵۰۰ محروم و کار گاه تولید دستمال کاغذی علاوه بر کمک به محرومان، زمینه اشتغال چندین نفر را فراهم نموده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۸۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گتوند؛

_لطفا خودتون رو کامل معرفی بفرمایید

باسلام

بنده عبدالرضا شوشتری فرزند محمد متولد ۱۳۴۳ ساکن شهر ترکالکی، شهرستان گتوند، حدود ۱۹ ماه در جبهه بودم که در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۶۳ در عملیات بدر منطقه عملیاتی شرق دجله بر اثر ترکش مجروح شدم و جانباز ۷۰ درصد هستم.افتخاری برای من است.

 

۲_از چه زمانی به این فکر افتادید که در کار خیر و محرومیت زدایی فعالیت کنید؟ حدود ۱۰ سال پیش در راستای محرومت زدایی فعالیت خود را شروع کردیم و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) راه اندازی گردید و خداروشکر تا هم اکنون ادامه دارد

 

۳_هدفتون از راه اندازی این گروه و مرکز نیکوکاری چی بوده است؟ هدفی که از روز اول پیش رو گرفتیم کمک‌ به ایتام و خانواده های نیازمند بود

 

۴_چه اقداماتی در حوزه کمک به محرومان داشتید؟ اقداماتی که در این مرکز انجام می شود عبارتند از اهدا جهیزیه ، طرح اکرام ایتام، بسته های معیشتی (۷۰۰ بسته)، کمک به درمان بیماران نیازمند، طبخ ۱۰ هزار غذای نذری، کمک به احداث مسکن مددجویان تحت پوشش این مرکز.

 

۵_در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال چه کمکی کردید؟؟ چه مشاغلی ایجاد شدند؟ در راستای کارآفرینی و اشتغال هم کارگاه تولید دستمال کاغذی و سفره یکبار مصرف راه اندازی کردیم که باعث اشتغال چندین نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم گردیده است. 

 

۶_چه تعداد نفرات تحت حمایت تون هستند؟حدود ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این مرکز نیکوکاری هستند

 

۷_نکته یا صحبت پایانی دارید بفرمایید؟ از خیرین گرامی بسیار سپاسگزاریم و بر دستان تک تک این عزیزان بوسه میزنیم که همیشه حامی و پشتیبان ما هستند.

 

خبرنگار داود طهماسبی

رزمنده ی دیروز، امروز در میدان  «محرومیت زدایی» جهاد می کند

 

رزمنده ی دیروز، امروز در میدان  «محرومیت زدایی» جهاد می کند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار