خبرهای داغ:
طی احکامی از طرف سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان، احکام هیئت رئیسه مجمع جهادگران خراسان جنوبی ابلاغ شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۵۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طی احکامی از طرف سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان، احکام هیئت رئیسه مجمع جهادگران خراسان جنوبی ابلاغ شد و بر اساس آن؛ سید محمد حسنی به عنوان رئیس مجمع، حجت الاسلام و المسلمین خزاعی به عنوان نایب رئیس مجمع جهادگران که توسط کارگروه‌های جهادی شهرستان‌ها انتخاب شدند.

مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت گروه‌های جهادی افزود؛ اقدامات فراوانی از سوی گروه‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی انجام شده است که در این میان گروه‌های شهرستان ها، پرچمداران و طلایه‌داران حرکت‌های جهادی در استان هستند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: سال ۷۹ مقام معظم رهبری بسیج سازندگی را مأمور بسترسازی جریان جهادی کرده است و تا مادامی که حضرت آقا این دستور را پس نگیرند، ما به عنوان فردی ولایت‌مدار باید ذیل بسیج باشیم، و با همه دستگاه‌ها دولتی و حاکمیتی برای رفع مشکلات مردم و رفع محرومیت‌ها همکاری می‌کنیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان این که شبکه سازی، سیاست‌گذاری و شکل گیری مجموعه‌های واحد خدمت رسان از جمله اهداف این مجمع است افزود: حضور نخبگان و منتخبان جهادگر استان به نمایندگی از دیگر جهادگران باعث می‌شود با اتحاد بسیجیان و با کمترین هزینه بزرگترین دستاورد‌ها و بهره‌وری‌ها به دست آید.

هنری عنوان کرد: نگاه ما در بسیج به افراد و اشخاص نیست، بلکه نگاه ما آرمان و تفکر بسیج و کار برای مردم است.

همچنین در این جلسه اعضای هیئت رئیسه و اعضای کارگروه‌ها به بیان دیدگاه‌ها خود پرداختند که مورد استقبال رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها