مدیر حوزه‌های علمیه‌ی ایلام:

مکتب امام خمینی (ره) در دنیا تحول ایجاد کرد

مدیر حوزه‌های علمیه‌ی ایلام گفت: مکتب امام خمینی (ره) در دنیا تحول ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۹۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه‌های علمیه‌ی ایلام گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت بزرگ بود که توانست شگفتی خلق کند و امید را دل ملت‌های آزاده دنیا برای رهایی از چنگال استکبار زنده کند.

 

وی افزود: اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) فقط به ایران محدود نشده؛ بلکه در سراسر دنیا گسترش‌یافته به‌طوری‌که به‌عنوان یک مکتب به یک الگو تبدیل شده که باعث شد تا در سراسر دنیا انسان‌هایی باشند که در برابر استکبار ایستادگی کنند.

 

مرادبیگی در ادامه گفت: در اثر اندیشه و سیره امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به پویایی خود ادامه و محدود نشد؛ بلکه یک الگو شد و امروز مانند قلب تپنده جهان اسلام در مقابل جبهه استکبار ایستاده و دشمن را به‌زانو درآورده است.

 

وی با اشاره به نقش بی‌نظیر امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی تحولی بزرگ ویک نقطه عطف را در منطقه وجهان ایجاد کرد به‌نحوی‌که امید را در دل ملت‌های زنده دنیا برای رهایی از چنگال استکبار زنده کرد و مایه‌ی مبالات و افتخار هر مرد آزاده و الگوی هر آزادی‌خواه است.

مدیر حوزه‌های علمیه‌ی ایلام تصریح کرد: اندیشه افکار امام خمینی بزرگ‌تر از آن است که آن را به یک ملت، قوم و کشور محصور ساخت، امام خمینی از ویژه شخصیت‌های جهانی است که به سرنوشت همه‌ی بشریت می‌اندیشید، برنامه و پیام او به تمام انسانیت بود.

وی بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که فرهنگ امام خمینی متبلور شده در روح و روان امام خامنه‌ای است چرا که طی سال‌های گذشته با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع نماییم.

 

مرادبیگی خاطرنشان کرد: امروز به برکت داشتن رهبری فرزانه راه امام خمینی (ره) ادامه داشته و برای مردم تبیین می‌شود تا در آینده شاهد نسلی باشیم که تحول‌آفرین و شگفتی‌ساز است و آینده‌ای بهتر را رقم می‌زند.

ارسال نظرات