بررسی معضلات روستایی در دومین نشست دهیاران و رؤسای شورای روستاها با سرپرست بخشداری کهریزک

معضلات روستایی در دومین نشست دهیاران و رؤسای شورای روستاها با سرپرست بخشداری کهریزک بررسی شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۹۶
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز دومین نشست شورای مدیران بخشداری کهریزک با دهیاران و رؤسای شورای اسلامی روستاهای بخش کهریزک برگزارشد.

هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک در این نشست به اهمیت شفاف‌سازی فعالیت‌ها و عملکرد دهیاری‌ها تاکیدکرده و گفت: مردم باید بدانند که دهیار و شورا چه خدماتی را به روستا ارائه می‌دهد تا ضمن امیدآفرینی، انگیزه آنان نیز برای مشارکت در مسائل روستا بیش‌تر شود.

بادلی در ادامه با اشاره به تعامل بیش‌ازپیش دهیاران با مدیران بخشداری گفت: با توجه به پیش‌رو بودن ایام ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) و لزوم هماهنگی، همکاری و هم‌سویی تمامی دستگاه‌ها، لازم است که تعامل بیش‌تری میان مسئولان برقرار شود و مسائل و امور فوریتی یا مشکلات و بحران‌ها به قید فوریت به جایگاه مربوطه اطلاع‌رسانی و مرتفع گردد.

سرپرست بخشداری کهریزک در ادامه رسیدگی و سرعت‌بخشی به پروژه‌هایی همچون پایش تصویری، ارتقاء وضعیت روشنایی و ایمن‌سازی معابر و اجرای فیبر نوری را در دستورکار دهیاران قرارداد.

در این جلسه هریک از دهیاران نسبت به طرح معضلات و چالش‌های حوزه روستایی اعم از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی متأثر از افزایش حضور اتباع در روستاها، موضوعات مرتبط با اسناد مالکیتی و بنیاد مسکن، معضلات زیست‌محیطی و ... پرداخته و پیشنهادات لازم در راستای پیشرفت وضعیت عملکردی روستاها اعم از ارتقاء سیستم اتوماسیون اداری، برنامه‌ریزی برای تعامل بهینه دهیاران با مدیران بخشداری و تسریع در روند فعالیتی امور اداری را ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/***

 

ارسال نظرات