خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه امام رضا(ع) 

انقلاب اسلامی و ارزش های ما باعث شد زنان بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته باشند

  سرهنگ شعیب محمدی در دیدار با خانواه ایثارگر مرحوم عوضعلی نجفی گفت: انقلاب اسلامی و ارزش های ما باعث شد زنان بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته باشند
کد خبر: ۹۵۱۷۶۰۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

 

قزوین، به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین سپاه ناحیه امام رضا(ع) و مسول بسیج پیشکسوتان و مسول بسیج خواهران شهرستان البرز با خانواده ایثارگر مرحوم عوضعلی نجفی دیدار وتجلیل کردند.

شعیب محمدی در این دیدار بیان کرد: امروز همه به نقش ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حفاظت از انقلاب اسلامی و تامین امنیت پایدار و ابدی ایران اسلامی واقف هستند .

جانشین سپاه شهرستان البرز افزود: اما شاید انچه بیشتر نیاز به توجه داشته باشد نقش و اقدامات زنان است که همواره در بسیاری از عرصه های مختلف انقلاب و بویژه در دفاع مقدس بسیار چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: نقش زنان در دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی بوده به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر زنان حماسه جنگ را نمی‌سرودند و جنگ بین خانه‌ها یک ارزش تلقی نمی‌شد مردها آماده و انگیزه رفتن به میدان جنگ را پیدا نمی‌کردند.

سرهنگ محمدی عنوان کرد: همسران ایثارگران درس فداکاری و از خودگذشتگی برای تمامی لحظات حضور رزمندگان در جبهه را از خود برجا گذاشتند و تمام مشکلات و مصائب زندگی را در ان دوران بر دوش می کشیدند.

وی درپایان افزود: انقلاب اسلامی و ارزش های ما باعث شد زنان بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته باشند و در برخی موارد نقش آنها حتی بیشتر از مردان بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها