خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

اعزام ۱۰۰۰ نفر از زائران و عاشقان امام خمینی (ره) از ملایر به تهران

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام یک هزار نفر از زائران و عاشقان امام خمینی (ره) از شهرستان ملایر به تهران و حرم مطهر امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۲۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

سرهنگ علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به شروع گام دوم انقلاب و عبور از چله پر فراز و نشیب اول و حرکت مجدانه و جوانانه به سوی تشکیل دولت اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی و  تشکیل تمدن نوین اسلامی، یکی از مهمترین اصول مبنایی پیشرفت، شناخت همان ویژگی‌ها و خصایصی است که امام خمینی (ره) با آن توانست بنیان انقلاب را در برهه‌ای از زمان بنا نهد که طاغوت وقت در اوج قدرت استکباریش، باد به غبغب انداخته و بنای خالی کردن اسلام عزیز از محتوای حقیقی خویش و به حاشیه راندن دین و سکولاریته کردن جامعه را داشت.

وی افزود: امام خمینی (ره) توانست روح خمودگی را از کالبد دینداران بی‌تفاوت خارج و جانی دوباره بر ابدان مجاهدشان بدمد، اسلام را روحی دوباره ببخشد و احکامش را از چنگال پلید سکولاریسم، لیبرالیسم و ... خارج کرده و حکومت اسلامی تشکیل دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: باید دانست کدام ویژگی‌ها است که انقلاب را چهل سال از مهلک‌ترین میدان‌ها عبور داده و به اوج کنونی رسانیده است و کدامین خصائص است که امروز وجودشان مضر و زحمت آفرین است، بنابراین شناخت امام خمینی (ره) به ویژه برای مسئولین بسیار مهم و موثر است.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمودند که اصل قضیه و مهم، گفتگو از امام بزرگوار است که ما امروز کشورمان و فردای کشورمان به این احتیاج داریم، امام بزرگوار سال‌ها پس از درگذشت ظاهری و فقدان ظاهری او در بین ما زنده است و باید زنده بماند و ما از حضور او و معنویّت او و فکر او و انگشت اشاره او بهره‌مند بشویم و استفاده کنیم.

فارسی تصریح کرد: از سوی دیگر شناخت امام (ره) به معنای آگاهی صرف از ویژگی‌های امام (ره) و دانستن آن نیست بلکه منظور از شناخت متخلق شدن به این خلقیات است به گونه‌ای که خصائص در وجود ما تجلی پیدا کرده و جلوه‌های آن در رفتار فردی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، مدیریتی و... نمایان شده و اساس کار ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، اما از چه طریقی امام (ره) را بشناسیم؟ گفت: موثق‌ترین و کامل‌ترین راه برای شناخت امام خمینی (ره)، شناخت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مقام ولایت است و به جرأت می‌توان گفت که امام خمینی (ره) را نشناخته و نمی‌تواند بشناسد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: کسی که امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را نشناخته باشد، ادعایی خالی از حقیقت است اگر گفته شود امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را در بستر این زمان نشناخته، اما امام خمینی (ره) را در بستر زمان خود شناخته و این خطایی تازه و کنونی نیست، سبقه‌ای تاریخی دارد و چه بسیار افرادی که عامدانه یا کاهلانه به این فریب از راه هدایت خارج و گمراه شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ارتحال امام خمینی (ره) گفت: از جمله این برنامه‌ها اعزام یک هزار نفر از زائران و عاشقان امام راحل از شهرستان ملایر به تهران و حرم مطهر امام (ره) است.

فارسی عنوان کرد: همچنین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) نیز در مسجد فاطمیه با سخنرانی امام جمعه ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات