خبرهای داغ:

شاگردان مکتب امام راحل قانون مدار و صرفه جو هستند

شاهرود_ امام جمعه بخش بسطام گفت: شاگرد مکتب امام راحل قانون را رعایت و نسبت به صرفه جویی مانند امام راحل توجه می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۳۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

شاگردان مکتب امام راحل قانون مدار و صرفه جو هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه بخش بسطام شهرستان شاهرود در امامزاده سید ابوالقاسم این شهر با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، با بیان اینکه ابر مرد تاریخ بشریت و قرن معاصر امام خمینی (ره) است، افزود: برخی دشمنان و غربی‌ها امام راحل را از ما بهتر می‌شناسند چرا که بررسی می‌کنند.
او امام راحل را جامع الاطراف بیان کرد و گفت: اخلاقیات و روحیات و سیره و منش ایشان منطبق با قرآن و سیره ائمه اطهار بوده است و در عصر حاضر فردی که نزدیک به ائمه اطهار می‌توان ذکر کرد ایشان است.
امام جمعه بسطام با اشاره به ویژگی‌های امام راحل و بیان خاطراتی از ایشان، اظهار کرد: ارتباطات تنگاتنگ با خدا و معصومین علیهم السلام، قانون مداری، اهل مراعات، مردم داری از ویژگی‌های این امام راحل است.
رضوی نسب با تبریک سی و پنجمین سال رهبری مقام معظم رهبری افزود: به بیان بسیاری از بزرگان اگر مقام معظم رهبری نبود ایران اسلامی بدتر از افغانستان و مصر بود.
او با بیان اینکه قانون حجاب و عفاف را خدا و پیامبر وضع کرده است و باید رعایت کرد، گفت: امام راحل در فرانسه قانون آن‌ها را رعایت کردند و شاگرد مکتب امام راحل قانون را رعایت می‌کند و نسبت به صرفه جویی مانند امام راحل توجه می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار