خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۷ولی عصر
. حجت الاسلام الیاسی عنوان کرد: مکتب امام خمینی (ره) قوی ترین مکتب جهان است و عقلانیت و معنویت و عدالت بارزترین وجه این مکتب بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۴۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، وی افزود: شجاعت ، آرمان گرایی، مقاومت، استقلال طلبی و مبارزه با استکبار مهمترین درس نهضت خمینی به مردم آزادی خواه دنیا بود و تا به امروز این راه ادامه دارد.  

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی حجت الاسلام الیاسی عنوان کرد : امام خمینی (ره) با رهبری هدایت گرانه خود انقلابی که بر گرفته از مکتب اهل بیت (ع) است را بنیان نهاد که سرمایه عظیم برای جهان اسلام است.

 

حجت الاسلام الیاسی افزود: راه معمار کبیر انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام خمینی کبیر نیز با انتخاب جانشین شایسته آن حضرت ادامه دارد.

 

وی گفت : انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب ها و دشمنی ها و به خصوص دشمنی‌هایی که بعد از ارتحال امام راحل انجام شد. با مقاومت و ایستادگی ملت تداوم یافت. چرا که ‌ملت، این انقلاب را انقلابی دینی می دانند و نشان داده اند که همواره پای آن خواهند ایستاد.

ایشان با استتاد به فرمایشات امامین انقلاب افزود : جهت گیری این انقلاب زمینه سازی ظهور امام زمان است و ان شاءالله به برکت خون شهدای عزیز و انفاس قدسی منتظران امام زمان ، این نهضت مقدس به حکومت جهانی امام زمان متصل خواهد شد که همه ما باید در راستای زمینه سازی ظهور امام زمان تلاش کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها