معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از یکهزار زائر کهگیلویه و بویراحمد عازم مرقد امام خمینی( ره) شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزارو ۲۶۰ نفر از مردم این استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، از گلزار شهدای شهر یاسوج به تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۸۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده در حاشیه مراسم بدرقه این کاروان زیارتی که در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، افزود:از این تعداد زائر ۲۵۰ نفر خواهر و مابقی برادر هستند که به مدت سه روز برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافته اند.

وی ابراز داشت: در طول مسیر حرکت این کاروان برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله پاسخ به شبهات، جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت راویان و تبیین شخصیت و مکتب امام راحل پیش بینی شده است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: کاروان زائران استان فردا (۱۴ خرداد) در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی ره در تهران شرکت خواهند کرد .

وی اضافه کرد: در سطح استان نیز برنامه های خوبی از سوی مجموعه رده های بسیج در سطوح مختلف پایگاهی و حوزه ها اجرا می شود و ابعاد شخصیتی امام راحل ره از طریق برگزاری نشست های مختلف برای اقشار تبیین خواهد شد.

برومند زاده گفت: تولید محتوا با موضوع سالروز ارتحال امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد در مجموعه قرارگاه فضای مجازی، روابط عمومی و مجموعه فرهنگی سپاه فتح نیز در حال انجام برای انتشار می باشد و تلاش شده است تا از همه ظرفیت ها برای پوشش حداکثری برنامه های این ایام استفاده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار