خبرهای داغ:

دختری کوچک با روحی بزرگ

«طیبه حق پرست»دختر کم سن و سال پردیسان استان قم، حدود یکسال است با همکاری والدین، مهد کودکی کوچک در خانه خود دایر کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۹۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

دختری کوچک با روحی بزرگ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طیبه حق پرست دختر کوچکی که فقط ۱۰ سال سن دارد، حدود یکسال است کودکان مجتمع خود را دور هم جمع کرده و ضمن مراقبت و بازی با آن‌ها درس‌های قرآنی و شعر‌های مذهبی را تمرین می‌کند.

این دختر خانم خوش ذوق قمی در مناسبت‌های مختلف مذهبی برای آن‌ها مراسم برگزار کرده و صفر تا صد این امور را تقریباً به تنهایی انجام می‌دهد و در این مناسبت‌ها کودکان را با مباحث دینی و زندگی امامان آشنا می‌کند.

خانم حق پرست، برای کودکان هدیه‌های دست ساز خودش را اهدا می‌کند و با بازی و سرود و نقاشی و اجرای نمایش آن‌ها را سرگرم و اوقات خوب و مفیدی برایشان به وجود می‌آورد؛ او طی این مدت چندبار برای کودکان اردو‌های تفریحی با نظارت خانواده‌ها برگزار کرده است.

طیبه، در ایام تبلیغ هم همراه پدر و مادر در مناطق مختلف حضور داشته و برای کودکان کلاس‌های مختلف برگزار می‌کند و ثابت کرده برای برداشتن قدم‌های بزرگ و فرهنگ‌سازی برای کودکان سن و سال مهم نیست بلکه عزم و اراده می‌خواهد تا آنجا که کودک خردسالی مثل او هم می‌تواند سرباز تبیین و جهادگری باشد.

دختری کوچک با روحی بزرگ

دختری کوچک با روحی بزرگ

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات