در جمع کارکنان سپاه شهرکرد عنوان شد:

شجاعت و اخلاص از ویژگی های بارز امامین انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، شجاعت و ایستادگی یک تنه در برابر استکبار جهانی را از شاخصه های بارز شخصیت معمار کبیر انقلاب برشمرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۰۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و قیام 15خرداد، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد به تشریح برخی از شاخصه های معمار کبیر انقلاب پرداخت.

وی، تصریح کرد: از ویژگیهای  مهم امام  خمینی(رحمت الله علیه)، به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و استقرار نظام مبتنی بر احکام دین مبین اسلام و احیای ارزش های اسلام ناب و صدور آن به جهانیان بود که آرزوی همه انبیاء الهی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، اخلاص و صداقت را از شاخصه های حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) برشمرد و گفت:  ویژگی دیگر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، توکل بود که در تمام امور  به خداوند متعال توکل می کرد.

وی افزود: یکی دیگر از خصوصیات حضرت امام رحمت الله علیه، دعا و نیایش و ارتباط با خدا بود، که حتی در آخرین لحظات عمر بابرکت خویش و در بستر بیماری نیز دست از دعا و عبادت برنمی داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، خاطرنشان کرد: توسل به اهل بیت علیهم السلام ازدیگر مواردی است که حضرت امام (رحمت الله علیه) به محض شنیدن نام مبارک حضرت سیدالشهدا، شديدا گريه می کردند.

وی، شجاعت و ایستادگی یک تنه در برابر استکبار جهانی را از دیگر شاخصه های بارز شخصیت معمار کبیر انقلاب برشمرد و گفت: جمله معروف ایشان«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، بیانگر شجاعت حضرت امام(رحمت الله علیه) و توکل ایشان به قدرت لایزال الهی است.

محمدی درپایان با اشاره به برخی از ویژگی های ممتاز مقام معظم رهبری بعنوان جانشین شایسته حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) که سکاندار انقلاب اسلامی در شرایط بسیار حساس بعد از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب بوده، شجاعت، دوراندیشی، تدبیر، ساده زیستی، و اخلاصِ امامین انقلاب را بی نظیر دانست و تأکید کرد: ان شاءالله ما همه از پیروان امام و خط ولایت باشیم و باپیروی از مقام عظمای ولایت حضرت امام‌ خامنه‌ای مدظله‌العالی، پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی  حضرت ولی عصر ارواحنافداه برسانیم.

ارسال نظرات