خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :

به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خردا د

15 خرداد تداعی کننده دفاع بزرگی چون قیام مردمی برای حمایت از نهضت رهای بخش امام خمینی (ره) و روز های غم بار عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل است .
کد خبر: ۹۵۱۷۷۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ، با صدور بیانیه ای سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد وخاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.

15 خرداد تداعی کننده دفاع بزرگی چون قیام مردمی برای حمایت از نهضت رهایی بخش امام خمینی (ره) و روز های غم بار عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل است . امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت و خستگی نا پذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگوی جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل وتکریم امام راحل عظیم الشان و  شخصیت والای ایشان ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند.

در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد ، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال ثمر نشستن است.

این بیانیه بازخوانی و مرور مواضع الهی ، انقلابی و کلیدی امام عزیز (ره) در مبارزه و مقابله با دشمنان و ایستادگی و مقاومت در برابر یاوه گویی ها و زیاده خواهی های آمریکا و متحدانش را حائز اهمیت خوانده و تصریح می کند: امروز الگوی نظام ولایت فقیه و مردم سالاری دینی راز ماندگار ، موفقیت و سربلندی درمقابله با نظام سرمایه داری و جبهه استکبار است و جمهوری اسلامی با پیروی از همین الگوی مترقی است که به دستاوردهای بزرگ و ارزشمند ی همچون الهام بخشی برای ملت هی منطقه ، استقلال اقتدار دفاعی با تکیه بر توان داخلی و پیشرفت های علمی خیره کننده در حوزه های مختلف دست یافته است .

ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام قیام خونین 15 خرداد  تجدید میثاق همگان با رهبر فرزانه انقلاب  اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را خواستار شد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار