نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی یک رویکرد جدید در دنیا اتخاذ کرد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک رویکرد جدید در دنیا اتخاذ کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

بهزاد علیزاده نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رسانه گفت: امروز یک جریان جهانی به وجود آمد که باعث شد معادلات جهانی به هم بخورد و آن هم پیروزی انقلاب اسلامی است که باعث شد تا یک رویکرد جدید ایجاد شود.

وی افزود: عوامل مختلفی باعث شد تا انقلاب اسلامی بتواند ابتدا به پیروزی برسد بعد به حرکت خود ادامه دهد که مردمی سالاری دینی، نگاه مردمی، ولایت‌فقیه، تمایل مردم به استقلال از کشورهای مستکبر، وابستگی کشور و... از جمله عواملی است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و همچنین در ادامه باتوجه‌به اینکه مردم در سایه منویات ولایت‌فقیه پای‌کار آمدند و در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های خود اجازه ندادند که دشمن ذره‌ای از خاک کشور را به تاراج ببرد.

علیزاده در ادامه گفت: نگاه نافذ امام خمینی (ره) و عمق دیدگاه ایشان نسبت به مسائلی که در دنیا وجود دارد باعث شد تا مکتب امام به‌عنوان یک الگو در سطح دنیا شناخته شود و هر روز بیشتر گسترش پیدا کند تا جایی که امروز ملت‌های آزاده دنیا خواستار استقلال از چنگال ظلم کشورهای مستکبر هستند در این راستا کسانی هستند که به تأثیر از مکتب امام به پا خواسته و بیگانگان را از کشورهای خود بیرون کردند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاید با تأمل در نهضت امام خمینی (ره) و اقداماتی که ایشان انجام دادند متوجه شویم که چه اقدام بزرگی نه برای ایران بلکه در سطح دنیا انجام دادند که یک شگفتی بزرگ محسوب و معادلات جهانی را به هم زد تا جایی که کشوری که از هر لحاظ وابسته به دنیا غرب بود امروز پرچم مبارزه با استکبار را به دست گرفته است.

وی تصریح کرد: تبیین سیره امام خمینی (ره) ضروری است تا همه بدانند که امام چگونه توانست انقلاب اسلامی چگونه توانست به پیروزی برسد و امام مسائل و مشکلات را پشت سر بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار