خبرهای داغ:
قدومی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

مقاومت، دانش‌آموخته مکتب امام خمینی(ره) است

نماینده جنبش حماس گفت: مقاومت، دانش‌آموخته و شیفته اصلی مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۶۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

مقاومت؛ دانش‌آموخته و شیفته اصلی مکتب امام خمینی(ره)/ مسئله قدس، قطب نمای تحول نوین امام خمینی(ره) در جهان

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، مقاومت را دانش‌آموخته و شیفته اصلی مکتب امام خمینی (ره) برشمرد و اظهار کرد: اندیشه امام راحل مقاومت را در کشور‌های محور مقاومت تقویت کرد.

چارچوب انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین عالم و مبارزه با استکبار جهانی بوده است

نماینده جنبش حماس با اشاره به اینکه امام راحل استکبارستیزی را ماهیت اصلی انقلاب اسلامی می دانستند،  تصریح کرد: چارچوب انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین عالم و مبارزه با استکبار جهانی بوده است.

قدومی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در راستای تحول نوین جهانی با محوریت انقلاب اسلامی در گام نخست، رژیم پهلوی، حاکمیت استبدادی آن مقطع در ایران را سرنگون کردند، اضافه کرد: امام راحل یک اقدام زیربنایی در بحث مقاومت در منطقه انجام دادند.

نماینده جنبش حماس با تأکید بر اینکه سیاست خارجی رژیم پهلوی ارتباط و مسالمت با رژیم غاصب صهیونیستی بود، اندیشه امام خمینی (ره)، با محوریت مسئله قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را قطب‌نمای ایجاد تحول نوین در جهان دانست و تصریح کرد: مقاومت در بستر انقلاب اسلامی تقویت شد.

قدومی ادامه داد: مقام معظم رهبری بستر استمرار تحول نوین امام راحل را با برخورداری از نگاه ویژه نسبت به قدس و فلسطین و مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی فراهم کردند.

جبهه مقاومت، آزادی قدس شریف و انزوای رژیم صهیونیستی ابعاد منظومه تحول نوین امام خمینی(ره) در جهان هستند

نماینده جنبش حماس رژیم صهیونیستی را دشمن مشترک امت‌های اسلامی برشمرد و با بیان اینکه استکبارستیزی سیاست ثابت نظام جمهوری اسلامی است، تقویت جبهه مقاومت، آزادی قدس شریف و انزوای رژیم صهیونیستی را ابعاد منظومه تحول نوین امام خمینی(ره) در جهان برشمرد و اضافه کرد:رهبر معظم انقلاب هم پشتوانه‌ای قوی برای مقاومت هستند.

 

قدومی با تأکید بر اینکه مقاومت با پشتیبانی امامین انقلاب اسلامی ایران جهت گرفت، تصریح کرد: امروز هم نظام جمهوری سالامی ایران پشتوانه اصلی مقاومت و مردم مظلوم محورهای مقاومت به ویژه فلسطین است.

نماینده جنبش حماس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شاگرد اول مکتب امام خمینی(ره) دانست و اضافه کرد: آرمان واحد امام راحل و مقام معظم رهبری نایب بر حق ایشان، آزادی قدس شریف است.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار