خبرهای داغ:

برگزاری همایش علمی، فرهنگی، هنری جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_ همایش علمی، فرهنگی، هنری جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۹۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، همایش علمی، فرهنگی، هنری جوانی جمعیت در سالن اجتماعات پورسینا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مسئولین شهرستان مدیران و برگزار شد.
در این مراسم دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ذکر آیات قرآنی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مسئولین و خانواده‌ها را به تسهیل شرایط ازدواج جوانان و فرزندآوری توصیه نمود
او با تشریح هرم جمعیتی کشور و شهرستان و تبعات پیری جمعیت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به عنوان یکی از اعضاء قرارگاه جوانی جمعیت در راستای عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و اجرای طرح‌های جوانی جمعیت گام‌های موثری از جمله راه اندازی کلاس‌های آموزشی زایمان آسان، ارتقاء سطح خدمات بهداشت خانواده و مامایی، تجهیز مراکز تسهیلات زایمانی در مراکز روستایی و صعب العبور و بهره مندی از مرکز درمان ناباروری در بیمارستان بهار، برداشته است. در این مراسم از خانواده‌های باشکوه با ۴ فرزند با اهداء لوح و هدایا تقدیر شد.
شیبانی بیان کرد:در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۱ کارمند ازدواج نمودند و در این سال ۱۳۸ فرزند به دنیا آمد که به این عزیزان یک روز مرخصی تشویقی داده شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مراسم ضمن خیر مقدم گفت: هفته جوانی جمعیت از ۲۴ اردیبهشت لغایت ۳۰ اردیبهشت برگزار شده و شعار امسال این هفته «سهم من از جوانی ایران؟» است.
صید آبادی بیان کرد: با توجه به بند‌هایی که در قانون جوانی جمعیت آمده است، همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و حتی برای مردم وظایفی تعیین شده است که بخش عمده‌ای از این سیاست‌ها در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی تعریف شده که باید برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص اجرای شیوه‌نامه‌های قانونی انجام شود و باعث افتخار است که کارکنان دانشگاه در راستای تحقق شعار ایران جوان سهیم بوده‌اند.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به خانواده‌های دارای فرزند در سال ۱۴۰۱ و سال جاری تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار