طی تفاهم نامه ای صورت گرفت؛

همکاری کمیته امداد و دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در توانمندسازی مددجویان

تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در زمینه های آموزشی و توانمندسازی مددجویان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۹۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با اشاره به تفاهم نامه همکاری فیمابین کمیته امداد و دانشگاه پیام نور استان گفت: همکاری در زمینه های آموزشی و پژوهشی با رویکرد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از اهداف مهم این همکاری مشترک است.
وی ادامه داد: همکاری و مشارکت در برنامه های علمی، پژوهشی، مهارتی، فرهنگی، اقتصادی و اشتغال و شناسایی دانشجویان و اساتید جهادگر به منظور تقویت زیرساخت ها و کمک به ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کارهای دانش بنیان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: تقویت روحیه کار بین مددجویان را از دیگر رویکردهای این همکاری با دانشگاه پیام نور استان است.
ملامهدی به زمینه های همکاری اشاره کرده و گفت: برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی و علمی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، تامین زیرساخت های آموزشی و تجهیزات برای کلاس های آموزشی مدجویان از موارد مورد تاکید است.
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه از ظرفیت های علمی دانشگاه پیام نور تبریز در ساخت مسکن با استفاده از روش های نوین و کم هزینه از طریق شرکت های دانش بنیان استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار