خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

امروز هدف دشمن در جنگ شناختی، امام و رهبری است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در آیین گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام با تاکید بر لزوم بصیرت دهی و تبیین واقعیات و خدمات انقلاب، امام و شهدا گفت: امروز هدف تیرهای جنگ شناختی، امام و رهبری است.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۱۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با قیام الهی خود، ملت را از عصر ظلمت، جهل و کفر نجات داد، بت های طاغوت را شکست و دریچه جدیدی به روی بشریت باز کرد، اضافه کرد: امروز به برکت خدمات آن امام فقید، عصر، عصر خمینی، استکبارستیزی و عدالت خواهی جهانی است.

   وی شخصیت بی نظیر امام را شخصیتی خاص و خارج از توان توصیف دانست و اظهار داشت: سادگی، علم، اجتهاد، قاطعیت، مردمی بودن و دیگر خصوصیات منحصر به فردش، او را به شخصیتی غیرقابل قیاس با تمامی رهبران دنیا تبدیل کرده بود.

   بیرامی؛ مردمی بودن و مدیریت ولایی و خاص امام را عامل جذب آحاد ملت به سوی او عنوان کرد و افزود: همین مدیریت بی نظیر او موجب نجات کشور از بحران جنگ تحمیلی و پیروزی های پیاپی مریدان ایشان در جبهه های جنگ و عقب راندن دشمن شد.

   فرمانده سپاه میانه یادآور شد: امروز رهبر فرزانه انقلاب؛ خلف صالح امام(ره) و زعامت ایشان؛ الگو و استمراری از زعامت امام است و به برکت این دو شخصیت بی نظیر، کشور از ظلمت و تاریکی، نجات یافته و به یک ابرقدرت بلامنازع در جهان تبدیل شده است.

    آیین گرامیداشت سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) به میزبانی ارسلان بیرامی و با شرکت جمع کثیری از مردم و مسئولان، به سنت سالیانه در مسجد روستای قویجاق میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار