خبرهای داغ:
با پیگیری فلاحی محقق شد؛

سرمایه‌گذاران چینی‌ پای اجرای پروژه‌های بزرگ ملی

همدان-نماینده مردم شریف همدان و فامنین گفت: سرمایه‌گذاران چینی مایل هستند در بخش‌های مختلف از جمله راه‌آهن، مسکن و نفت سرمایه خود را به کار گیرند.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۰۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در نشستی که با حضور محسن منصوری؛ معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و سرمایه‌گذاران چینی روز جمعه دوازدهم خرداد ماه جاری برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران چینی مایل هستند در بخش‌های مختلف از جمله راه‌آهن، مسکن و نفت سرمایه خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگ ملی کشورمان نیازمند سرمایه‌گذار هستند، گفت: یکی از مواردی که در این جلسه پیگیری آن بودم سرمایه‌گذاری کلی در مبحث پتروشیمی ابن‌سینای همدان بود که چینی‌ها اشتیاق بسیاری برای بازدید و فعالیت در آن دارند.

نماینده مردم شریف همدان و فامنین از دیگر مباحث مورد علاقه این سرمایه گذاران را پتروپالایشگاه‌ برشمرد و اظهار کرد: ظرفیت مناسبی در آنجا برای تامین بنیه و رشد اقتصادی کشور وجود دارد.

وی با بیان اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن تصریح کرد: تمایل زیادی جهت سرمایه‌گذاری از سوی یک شرکت مطرح و رزومه‌دار موفق چینی وجود دارد و تصمیم‌گیری درباره این مهم، منوط به سفرهای بعدی مسئولین آن است.

ارسال نظرات