خبرهای داغ:
همزمان با اجرای طرح تذکر لسانی توسط بسیجیان شیراز، فرمانده سپاه فجر سرزده با حضور در باغ جنت شیراز، بر روند اجرای این طرح نظارت کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

ابوذر خوبیاری معاون اجتماعی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در ماموریت تذکر لسانی اظهار داشت: هر هفته روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه خواهران و برادران با تشکیل تیم های تذکر لسانی، در نوبتی که از قبل برای این ناحیه تعیین شده اجرای ماموریت دارند.

باغ جنت، باغ عفیف آباد، خیابان عفیف آباد، پارک بعثت، معالی آباد و جلوی سینما الف در معالی آباد، مجتمع تجاری نگین در معالی آباد، از جمله مکان های ماموریتی تیم های تذکر لسانی این ناحیه است که خوبیاری با اشاره به آن، تصریح کرد: جمعه گذشته در باغ جنت، این طرح با همراهی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز انجام شد که سردار فرماندهی سپاه فجر فارس نیز به بازدید از اجرای ماموریت تیم های فعال در باغ جنت پرداختند.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز  ادامه داد: روز گذشته در باغ جنت، بیش از یکصد نفر از خواهران و برادران به اجرای ماموریت تذکر لسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه همزمان در نقاط اشاره شده ماموریت تذکر لسانی توسط بسیجیان آموزش دیده خواهر و برادر اجرا می شود، افزود: طرحی هم با عنوان دوشنبه های حسینی داریم و روزهای چهارشنبه هم همزمان طرح چهارشنبه های طلایی در اماکن یاد شده برگزار شده و خواهران بسیجی با گل و شیرینی و هدیه محصولات حجاب، از افرادی که دارای پوشش کمتری هستند پذیرایی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها