خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

نظام جمهوری اسلامی بزرگترین میراث گرانبهای امام راحل است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بزرگترین میراث گرانبهای ایشان را جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه دانست و بر ضروت توجه مسئولان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و استمرار تبعیت از ولایت امر و رسیدگی به محرومان جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۲۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نحفقلی زاده سرایی در آیین گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در مسجد مقبره تبریز، گفت: چندین خصوصیت در قرآن کریم بیان شده که این ویژگی‌ها در هر فردی باشد منطبق بر خصوصیت یاران امام زمان(عج) است و این ویژگی‌ها در وجود امام سفر کرده ما وجود داشت.

وی یکی از ویژگی‌های امام خمینی را دوستدار خدا بودن ایشان برشمرد و گفت: هرکس از خدای متعال و پیامبر اسلام اطاعت کند روز قیامت خداوند او را با پیامبران، صدیقین، صالحان و شهدا محشور می‌کند.

حجت الاسلام سرایی با تاکید بر اینکه امام راحل برای احیای دین و ارزش‌های الهی تلاش کردند اظهار کرد: ویژگی دیگر امام خمینی (ره) این بود که ایشان با مومنان با تمام تواضع و فروتنی برخورد می‌کردند و در این خصوص هیچ فردی به اندازه ملت امام را نشناختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: امام خمینی (ره) تنها با یک دعوت یک صد هزار جوان را برای مبارزه با دشمن بعثی صدام بسیج کردند و این ملت با تمام وجود وارد میدان شدند و امروز صلابت و اقتدار کشور به برکت امامین انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها