مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان:

مکتب امام خمینی الگویی برای آزادی خواهان جهان است

حجت الاسلام ابوذر شاد گفت: مکتب امام خمینی الگویی برای آزادی خواهان جهان است که بیش از پیش با الگوگیری از این مکتب به مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنان روی آورده اند.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۲۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

مکتب امام خمینی الگویی برای آزادی خواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت‌الاسلام ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: ویژگی‌های امام راحل و تأثیر آن در انقلاب نشان از شخصیت عارف، فقیه و عرفانی و اسلامی است که با نیاز به رهبری می‌توان نهضت و دگرگونی ایجاد کرد و اگر در رأس حرکت‌های اجتماعی شخصیت مورد قبولی قرار نگیرد به طور طبیعی نمی‌تواند منجر به نتیجه شود.
وی خاطر نشان کرد: آزادی‌خواهان جهان بیش از پیش با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب به مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنان روی آورده‌اند و در این زمینه قدرت ایران را در یمن، سوریه، عراق و سایر مناطق می‌بینیم و همه این حرکت‌ها از حرکت امام (ره) نشأت گرفته و با معادله‌ای جدید وارد عرصه قدرت شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: تأثیر انقلاب اسلامی بعد از حرکت امام در نقاط مختلف جهان مشاهده می‌شود که در این زمینه ارتباط شکل‌گیری محور مقاومت در منطقه با انقلاب ایران ایجاد و محوری به نام محور مقاومت از فلسطین آغاز شده است.
شاد ادامه داد: امام راحل هم در بدنه اجتماعی و هم در بین نخبگان جایگاه ویژه‌ای دارد و به همین منظور حاکمیت را مبتنی بر ولایت فقیه می‌دانست و بدنه جامعه را با خود همراه کرده است و توانست فلسفه عرفانی اسلامی را با ولایت گره بزند و نظام مقدس انقلاب اسلامی را در جامعه رقم بزند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار