خبرهای داغ:

جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب باید جدی گرفته شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ جهاد تبیین باید در عرصه‌های مختلف به صورت مستمر انجام پذیرد و در عرصه عفاف و حجاب دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کنند
کد خبر: ۹۵۱۷۹۴۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان؛ سرهنگ پاسدار احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه جهاد تبیین باید در عرصه‌های مختلف به صورت مستمر انجام پذیرد و در عرصه عفاف و حجاب دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کنند اظهار داشت: با توجه به شعار سال مهار تورم و رشد تولید وظیفه همه مسئولین است به ویژه مسئولین شهرستان باید با ارائه راهکار شعار سال را در شهرستان عملیاتی کنند.

وی با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف بیان کرد: تفاوت ما با غرب در این است که اجرای دستور و امر خدا را امور خود لازم می‌دانیم.

سرهنگ احمدی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد: جهاد تبیین باید در عرصه‌های مختلف به صورت مستمر انجام پذیرد و در عرصه حجاب و عفاف دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

محسن کایدیان پور فرمانده حوزه بسیج کارمندی نیز در این جلسه گفت: رویکرد ما وفاق و هم‌افزایی است نباید دستگاه‌ها و نهادها هر کدام جداگانه تصمیم‌گیری کنند.

 

شبکه‌های معاند و جاسوسی پشت داستان کشف حجاب هستند

 

وی با اشاره به قانون حجاب گفت: کشف حجاب به فرموده رهبر معظم انقلاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است، چراکه شبکه‌های معاند و جاسوسی پشت این داستان هستند و بی‌شک با تبیین اهداف دشمن مردم در این زمینه کاملاً همراه و هم‌سو خواهند شد.

 

 خانم میرزایی مسئول امور خواهران بسیج اداره برق در پایان با تاکید بر اینکه بحث جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: این امر را می‌توان به سه طریق انجام داد که یکی بحث اقناعی و آگاه‌سازی افراد نسبت به فواید عفاف و حجاب، دیگری ترغیب و تشویق و نیز تسهیل برای روند تغییر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها