خبرهای داغ:
مراسم بدرقه کاروان زیارتی حرم مطهر امام راحل (ره) با حضور مردم ولایت مدار و مسئولین شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۱۷۹۴۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ضمن بیان برنامه کلی اردو زیارتی مرقد مطهر امام راحل (ره) ، بیان کرد: انقلاب اسلامی که به عنوان پدیده بی‌نظیر در دوره معاصر مطرح است و توانسته تمام محاسبات اندیشمندان و سیاسیون معاصر را برهم بزند، برگرفته از اندیشه ناب امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در همه جای جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده است، افزود: نمی‌شود در جایی از جهان از انقلاب اسلامی نام ببریم و نام امام بزرگوار در کنارش نباشد، امام بود که توانست با برگرفتن از اندیشه و حکمت الهی در دنیایی که در تسلط استکبار بود، انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده به پیروزی برساند.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول افزود: امام توانست با پیروزی انقلاب به اسلام اعتلا ببخشد، به ایران و ایرانی عزت، عظمت و افتخار دهد و مقاومت و مفهوم استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را در جهان یک بار دیگر مطرح کند و معنا و مفهوم دیگری به بحث مقاومت بدهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها