خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه نینوا ؛

یکی از ارکانی که انقلاب را محکم نگه داشته ولایت است/ باید مواظب باشیم که شخصیت امام تحریف نشود

حجت‌الاسلام عین الکمالی گفت: امام در دنیا بی نظیر بود کار امام مثل کار معصوم است و این انقلاب کار غیر معصوم نیست لازمه این انقلاب با هم بودن است.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۶۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

یکی از ارکانی که انقلاب را محکم نگه داشته ولایت است/ باید مواظب باشیم که شخصیت امام تحریف نشود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عین الکمالی مسئول عقیدتی سپاه نینوا در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در ستاد سپاه نینوا گفت: هیچ کس نتوانست شخصیت امام را تحریف کند و امام خمینی سکاندار این کشتی انقلاب است و همه به این انقلاب مدیون هستیم و باید مواظب باشیم که شخصیت امام تحریف نشود.
وی افزود: امام راحل دوکار بزرگ و بی سابقه درتاریخ کشور انجام داد اول براندازی بنای سلطنت مورثانه و ظالمانه که چند هزار سال حکومت کردند و خیلی از این شهرها و استان های ما در طول حکومت پادشاهان ما از کشور جدا شد. اما اکنون بعد از گذشت 46 سال از آغاز انقلاب اسلامی حتی ذره ای از خاک مقدسمان را به دشمن ندادیم و امام به ما آموخت هیچ سلطنتی به فکر برگشتن به کشورمان نباشد. دومین کار بزرگ امام ایجاد یک حکومت و نظام مقدس براساس اسلام ناب محمدی بود.
عین الکمالی اظهار داشت: امام شخصیت بی نظیرتاریخ و نابغه علم و سیاست بود و یکی از ارکانی که انقلاب را محکم نگه داشته ولایت است. ولایت به جامعه بشری . امام در دنیا بی نظیر بود کار امام مثل کار معصوم است و این انقلاب کار غیر معصوم نیست لازمه پویایی این انقلاب با هم بودن است .
مسئول عقیدتی سپاه نینوا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب منظومه فکری امام خمینی (ره) را در سه مقوله تقسیم کرده اند . نخستین منظومه فکری امام متکی بر جهانبینی توحیدی (عملی و نظری) بود . دومین منظومه فکری امام بروز بودن بود مسائل جامعه بشری و ایران را مطرح می کرد و مخاطبان آن راحس می کردند و ضد استکبار بود. سومین منظومه فکری امام پویایی عقلانی و عملیاتی و شرعی بود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اصول هفت گانه امام را این چنین بیان می فرمایند 1- اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی 2 – اعتماد به وعده الهی 3- اعتقاد به نیروی مردم 4- امام طرفدار حمایت از محرومان و مستضعفان بود و طرفدار عدالت اجتماعی 5- در بعد خارجی مخالف قلداران بین المللی بود و ضد استکبار و در راس آن آمریکا 6- مسئله استقلال کشور 7- مسئله وحدت ملی توجه به توطئه و تفرقه افکنی دشمنان چه شیعه و چه سنی بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار